18 oct. 2010

Stabilirea principiilor

          Mersi Mariene pentru discutia pe care am avut-o vinerea trecuta. Si pentru cei care vor sa continue sa citeasca va sugerez ca mai intai sa va uitati la urmatorul filmulet.

        Intradevar oare cand a fost ultima data cand am planificat ceva si mi-am scris pe hartie clar care sunt obiectivele mele pe plan scurt, mediu si lung? Dar tu? Poate ca ti se pare o prostie... dar oare chiar este? Astazi 18.10.2010 aveam un curs de dezvoltare personala la care vroiam foarte mult sa particip dar nu putui sa ajung la el. De ce? Lipsa planificarii.
        Este adevarat ca "Esecul planificarii este planificarea esecului". Ce am invatat astazi? Ei bine... Eu o sa imi fac temele de la laboratorul pe care il am maine tot in ziua de maine pentru ca luni seara de la ora 18:30 la 19:30-20:00 sa fiu liber.
        Si acuma sa ne stabilim niste obiective generale pe termen scurt, mediu si lung. Iar pentru a ma face cat mai bine inteles voi vorbi despre obiective generale care nu sunt neaparat legate de colaborarea mea cu Forever Living Products( aceste obiective vor fi discutate cu sponsorul meu).
        Obiectiv pe termen scurt: Prezentarea unui referat in powerpoint despre "Portul serial RS-232; Metoda de programare cu intreruperi" pe data de 2.11.2010 si obtinerea notei 10 pe aceasta prezentare. Sa nu uitam ca opiectivul trebuie sa fie cat mai precis... de aceea am specificat nota 10 pentru ca daca nu o specificam orice nota ar fi fost acceptata. Daca are cineva idee unde sa gasesc mai multe informatii despre acest referat va rog sa lasati niste detalii pe coment :)(Mersi anticipat).
        Obiective pe termen mediu-lung: Obtinerea notei 10 la toate examenele de acum in colo(inclusiv restante).
        Mda.. deci nu este chiar asa de greu sa iti notezi pe "hartie" obiectivele tale.
        Si acum niste obiective pe termen lung(si sunt foarte serios la indeplinirea acestor obiective):
  1. Eu vreau o vila la tara.
  2. Eu vreau un apartament cu patru camere.
  3. Eu vreau un Lamborghini Diablo.
  4. Eu vreau sa calatoresc in alte tari.
        Foarte ambitioase aceste obiective, nui asa? Ei bine daca ar fi sa luam metoda clasica(pe care ti-o spun ai tai) de a face bani ar fi urmatoarea:
  • Invata in generala ca sa ajungi intr-un liceu bun
  • Invata la liceu ca sa intri intr-o facultate buna
  • Invata in facultate ca sa iti iei o slujba buna, stabila si cu multe beneficii
      Cu primele doua puncte sunt de acord si chiar cred ca este foarte important sa inveti si chiar cu prima parte din punctul trei sunt de acord. Ei bine cu partea a doua de la al treilea punct nu ma mai pot intelege.
Da! Stiu ca la un moment dat poate chiar voi fi angajat si sunt sanse ca acest lucru sa se intample. Dar daca voi fi angajat care vor fi sansele sa imi indeplinesc obiectivele pe termen lung? Care sunt sansele ca o slujba sa fie atat de bine platita incat sa imi indeplinesc cele 4 obiective. Cei care aveti o slujba aveti tot respectul meu pentru ca incercati sa faceti ceva dar daca in loc sa va uitati seara de la ora 20:00 la ora 22:00 la televizor si ati face ceva pentru achizitionarea unui activ poate ca nu in urmatoarele luni dar intr-un an doi veti vedea o diferenta.
      Eu sunt la inceputul acestei calatorii iar daca nu actionez tot ce am scris aici este pe degeaba.         
      Deocamdata nu am decat atentia si daca voi actiona va veni si motivatia de care am nevoie pentru a continua sa imi duc la indeplinire toate obiectivele.
      Incercati si voi si lasati un coment cu efectele pe care le-ati observat in decursul a cel putin doua saptamani de cand v-ati apucat de "treaba".      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu